loading...
بهترین های مای اف سی
hadi بازدید : 490 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (1)

این نرم افزار به شما کمک زیادی در برد تیمتان می کند نرم افزاری با ظاهری زیبا و جالب که در اکثرسایت ها به صورت پولی به شما داده می شود اما در اینجا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.


 عکس: به دلیل برخی از مشکلات در آپلود عکس عکس این نرم افزار حذف شده است

 

برای دانلود و عضویت به ادامه مطلب بروید.

hadi بازدید : 197 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

fsdsdsdf.png
 

 

سيستم ها مشخص کننده ي مکان بازيکن ها در هر بازي و تعيين کننده ي خطوط کلي بازي يک تيم هستند.

مربيان MyFC مانند همه ي مربي هاي فوتبال حقيقي بايد بر اساس خصوصيت بازيکن ها, حساسيت بازي و يا سيستم و قدرت تيم مقابل دست به انتخاب يک سيستم مناسب بزنند.

سيستم442

سيستم433

سيستم451

 

 

hadi بازدید : 163 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

ضد سيستم433

 

ضد سيستم433 بيشتر در خانه و آب و هواي ابري و آفتابي سازگاري دارد اگر تيم حريف شما از433 استفاده کرد بهترين ضد سيستم451 و433 هست در اين ضد سيستم سيستم442 را حتما با پرس قرار دهيد اگر حريف شما از 433 هر استراتژِي فرقي ندارد در خارج از خانه باراني يا برفي استفاده کرد بهترين ضد سيستم در هواي باراني 451 A4  دفاع وبرفي 451 A2 دفاع است در کل زير سيستم و استراتژي هاي433.

اگر حريف شما در داخل خانه باراني يا برفي از433 استفاده کرد (اين هم مانند قبلي براي تمام استراتژي و زير سيستم هاي433 تيم حريف است) در هواي باراني

فقط 433 A3 سانتر خوبه و در هواي برفي 433 A2 سانتر است.

اگر در زمين حريف هوا نيمه ابري يا آفتابي بود براي تمام استراتژِي ها و زير سيستم هاي حريف در ابري بهترين سيستم 451 A3 دفاع و در آفتابي451 A1 دفاع فقط و فقط جواب ميدهد.

اما در هواي ابري و در خانه اگر سيستم حريف 433 دفاع/پرس/پاس کوتاه/حمله/ضد حمله بود بهترين سيستم422 A3 پرس است  اگر استراتژِي تيم حريف سانتر و پاس بلند بود از433 A1 پاس کوتاه استفاده کنيد. و در هواي آفتابي اگر استراتژي هاي حريف دفاع/سانتر/پاس بلند/پاس کوتاه/حمله/و ضد حمله بهترين سيتم 433 A2 پرس است.

 

نکته:بعضي از اين سيستم هاي حريف را که استراتژِي و زير سيستم را نگفتيم يعني آن ضد سيستم به همه ي سيستم هاي حريف مي خورد.

hadi بازدید : 543 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

 

سيستم حريف 442

 در مقابل همه ي سيستم ها و استراتژِي ها 442 بيشتر433 a1 و a2 و451 a4 و a1 و442 بهتر جواب ميده  مثلا زمين حريف باراني يا برفي 451 a1 و a4  دفاع فقط جواب ميده وگرنه ميبازين در خانه باراني و برفي فقط433 A1/A3سانتر جواب ميده در خانه ابري و آفتابي 442 A3/ و433 A1/A2 پرس و  پاس کوتاه و در خانه ي حريف442 A3 و 451 A3/A1 فقط دفاع خوب جواب ميده توصيه ميکنم بهتون هيچ وقط از ضد حمله استفاده نکنيد چون خيلي بي خوده داخل خانه باراني و برفي بيشتر از سانتر استفاده کنيد زمين حريف باراني و برفي فقط از 451 دفاع استفاده کنيد زمين حريف آفتابي نيمه ابري از دفاع استفاده کنيد داخل خانه از پرس استفاده کنيد در سيستم 442 فقط از دفاع و پرس استفاده کنيد چون بيتر جواب ميده از 433 بيشتر پرس و پاس کوتاه استفاده کنيد اين نکات را رعايت کنيد حتما برنده مي شيد.!!!

hadi بازدید : 147 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

 

سلام این آموزشبرای افرادی هست که تازه به مای اف سی وارد شدند و تیم درست کردند با اون هایی که می خواهن تیم جدید درست کنند.

 

 

اون هايي که تازه تيم ايجاد کردند سرمايه ي تيمشان 3000سکه است.

 

 

وقتي تيم جديد ساختيد به هيچ وجه باقوي تر از  خودتان بازي نکنيد چون100%ميبازيد و از روحيه ي تيم کم مي شه يا اصلا دوستانه بازي نکنيد تا شروع ليگ.

قبل از شروع ليگ پولتان را خرج نکنيد چون ضرر مي بينيد در ليگ سيستم هايتان را بر اساس سيستم تيم حريف بچينيد و بعد از گرفتن اولين پول بدنساز بخريد و بازيکنان را تمرين دهيد تا قوي شوند مهمترين کار خريد بدنساز است چون بازيکنان را در حين بازي قدرتشان را تا50% بيشتر مي کند . براي تمرين بازيکنان حتما بازيکنان بالاي استعداد50را تمرين دهيد و بر اساس معيار ها تمرين دهيد. براي خريد ورزشکاه عجله نکنيد، چون ضرر مي کنيد اصولا بهترين زمان و مطمئن ترين زمان براي خريد استاديوم وقتي است که استاديوم فعلي با ميزان بليت بالا هم پر مي شود و در اين زمان تماشاچي ها از عملکرد تيم بسيار راضي هستند و بهترين زمان براي ارتقاي استاديوم است.

اول بهتر است دکتر مبتدي بخريد و وقتي که سن بازيکناتون بالا رفت از دکتر حرفه اي استفاده کنيد.

بازيکنان جوان با استعداد 35 به پايين را بفروشيد و در عوض بازيکنان استعداد 50 به بالا و قدرت بين 450 تا 550 با سن 30 تا 35 سال بخريد و بعد از مدتي تمرين دادن آن را بفروشيد.

براي اطمينان بيشتر مربي هايي که از عملکرد تيم خود مطمئن نيستند, ارتقاي استاديوم را بعد از چندين بازي که پشت سر هم برده اند انجام ندهند. زيرا در اين شرايط تماشاچي ها به طور کاذب بالا رفته اند و اگر مربي اي به روند برد هاي خود اطمينان ندارد بايد مدتي صبر کرده و تاثير چند باخت يا مساوي را هم در رضايت تماشاچي ها بررسي کند!

 

خلاصه

1-تا شروع ليگ بازيکنان را تمرين ندهيد

2-با قوي تر از خود بازي نکنيد

3-تا زمان موعود استاديوم نخرند

اگر بر خلاف اين کار ها انجام دهيد تيمتان سقوط مي کند

hadi بازدید : 276 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

دوستان شما با اين کار ميتونيد بعد از سه ماه تيمون رو به ليگ دسته هفت برسانيد فقط بايد اينکارو

انجام بديد..اينم بگم اين روش کاملا قانوني هست و نيازي به نرم افزار نداره .

-1 اول با مراجعه به يه سايت يه ايميل درست ميکني.

-2 بعد به سايت myfc ميرين و يه تيم درست ميکنيد.

-3 وقتي تيمتون درست شد و ايميل تيمتون رو تاييد کردين به بخش جا به جايي تيم جديد تون ميريد.

 

 

4 حالا بازيکنايي رو که استعداد بالاي 05 و سنشون 25 يا 21 هست رو با کمترين قيمت ممکن و

گذاشتن يه رمز براي فروش ميذاريد.

-0 حال به تيم اصليتون رفته و بازيکناي تيم جديدتون رو بخرين.

-6 اگر سکه به ميزان کافي نداريد ميتونيد از تيم اصليتون بازيکنايي رو که استعدادشون کمه رو در

ليست فروش بذاريد.

-7 دوباره به تيم جديدتون برين و از بخش تنظيمات يه ايميل الکي بنويسيد اگه ميپرسيد چرا واسه اينه

که بتونيد تيم بسازيد.

8 حالا دوباره با همون ايميل به تيم ديگ بسازيد و دوباره مثل قبل عمل کنيد.

-9 حالا بازيکنايي رو که از اين تيم فرعيتون خريدين رو تمرين بدين سعي کنيد هر روز تمرينشون

بدين و روي همه پارامتر ها کار کنيد.

-15 سعي کنيد ايتدا همه پارامتر ها رو به 05 برسانيد.

-11 بعد از يک ماه تمرين بازيکن هاي تازه خريداري شده شما ميتونيد هر کدوم رو 055 يا 655

هزار بفروشين .

 

 

 منبع:Shovalea.blogfa.com

hadi بازدید : 99 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

چند نکته است که براي برد شما حرف اول را ميزند.اگر اين نکات را رعايت نکنيد با تيم همسطح خودتان 100 در 100 مي بازيد.

 

اولين نکته که از همه مهم ترهآمادگي بازيکن هااست.بعضي مربي ها اصلا به آمادگي تيم توجه ندارند. آمادگي تيم همان مجموع قدرت تيم است. در سايت زياد بر اين قسمت تاکيد نکرده است.

ميزان آمادگي بازيکن ها از آمادگي کلي تيم کم مي کند و آمادگي بازيکن ها بر قدرت بازيکن هم تاثير مي گذارد بازيکن هايي که آمادگي آنها کم است با بازيکن هاي ضعيف تيمتان برابر است.

ميزان تغيير آمادگي بازيکن ها به سن و استعداد بازيکن بستگي دارد مخصوصا استعداد.

شايد تعجب کنيد اما حقيقت دارد هر کم شدن 10 درصدي آمادگي برابر کاهش 60 پارامتر از قدرت بازيکن است بعضي ها فکر مي کنند و مي گويند اشکال نداره آمادگي بازيکنم 90 است در حالي که نمي دانند 60 پارامتر از قدرت بازيکنشان کم مي شود  اگر بازيکن شما قدرتش به طور مثال 944 است نياز به تعويض دارد.

اگر بازيکن هاي با آمادگي 80 را نتوانستيد به علت کم بودن قدرت بازيکن هاي ذخيره تعويض کنيد، حتما به آنها نوشابه ي انرژِي زا بدهيد و در حد امکان بازيکن هايي با آمادگي کم را تعويض کنيد.

در بازي هاي راحت از بازيکن هاي با آمادگي کم استفاده نکنيد تا آمادگي بازيکن هايي که در بازي قبل کم بوده به صد برصد. سعي کنيد 22 بازيکن با قدرت و استعداد برابر داشته باشيد يعني 4 دفاعتان با 4 دفاع ذخيره قدرتشان برابر باشد تا يک بازي در هر بازي يک گروه را در بازي بياوريد مثلا در يک بازي 11 نفري را که با آن 11 نفر ديگر مساوي بودند در بازي بياوريد و در بازي بعدي گروه بعدي  با آمادگي 100 را به ميدان بياوريد تا هميشه برنده باشيد.

يک بازيکن با قدرت 1600 و آمادگي 80 با بازيکن 1250 برابر است!

کاهش زياد آمادگي باعث مصدوم شدن بازيکن ميشه اين مصدوميت براي تيم هايي که از آمادگي خبر ندارن خيلي موثره بامحروميت بازيکن از تيم مربي مجبور مي شود آن را با بازيکن ديگر که نوع خود ضعيف تر است اما با محاسبه ي آمادگي بسيار قوي تر است تعويض کند.

براي محاسبه ي دقيق تاثير آمادگي بر مقدار پارامتر از اين راه بايد پيش برويد:

آمادگي × قدرت بازيکن ÷ 100                                                                         

براي مثال بازيکني قدرتش 815 است و آمادگي آن 85 است اين بازيکن قدرتش 692 است.( 815 × 85 ÷ 100 = 692)

دومين نکته استعداد است که يکي از پارامتر هاي مهم است که در عملکرد بازي تاثير زيادي دارد.

استعداد و آمادگي بازيکن ها نقش موثري دارد هرچه استعداد بازيکن بيشتر باشد درصد کاهش امادگي بيشتر است.

در ميانه حتما سعي کنيد از بازيکن هاي استعداد بالا استفاده کنيد.

در حمله ي وسط هم از استعداد بالا استفاده کنيد.

بازيکني که استعداد آن 20 به پايين باشد و قدرتش 700 باشد با بازيکن با استعداد 70 و قدرت 550 برابري دارد.

هيچ وقت بازيکن با استعداد کمتر از 30 و قدرت بالا که ارزان است نخريد چون ضرر مي بينيد.

بازيکن هاي بالاي 33 سال با استعداد بالا نخريد.

 

اگر درباره ي پارامتر هاي ديگر اطلاعاتي خواستيد در نظرات نام تيم خود را بنويسيد تا با شما ارتباط برقرار کنيم تا پيشرفت کنيد.

hadi بازدید : 109 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

 

سلام دوستان گرامي ماي اف سي 

 

طبق همون مطلبي که گفته بودم درباره سکه ماي اف سي که دروغه امروز مي خوام کار ديگه اي هم بکنم البته با مشارکت شما

 اين مطلب رو حتما بخونيد:

همانطور که گفتم اين سايت هايي که ميگن براتون سکه مي ريزيم همشون دروغ هست هيچ کدومشون نمي تونن از اين کار ها رو بکنن و الکي از همه يا پول ميگيرن يا تيمشون رو. شايد اين اتفاق هم براي شما افتاده باشه براي همين با همکاري شما مي خوام اين سايت ها يا وبلاگ هارو فيلتر کنم براي همين به همکاري شما نياز دارم خودم هم در اين يک ماه يک سايت رو که شما صد درصد توش رفتيد رو فيلتر کردم اين سايت بزرگترين سايتي بود که مردم رو گول ميزد شارژ مي گرفت پول ميگرفت VIP مي گفت ميدم روزي چندين نفر از سايتش بازديد مي کردن اين سايت بود http://myfc_tarfand.rozblog.com/ به خدا دروغ نميگم.

 

من تمام تلاشم رو ميکنم تا همه سايت هارو از بين ببرم

 

براي اينکه بتونيم اين سايت هارو فيلتر کنيد:

 

به اين سايت برويد filter.internet.ir در اين سايت دو راه رو ميتونيد انجام بديد که راه دوم هم آسون تره هم وقت خيلي کمتري مي بره راه اول اينکه در قسمت *نشاني صفحه حاوي محتواي مجرمانه*سايت مورد نظر رو بنويسيد و بعد در بايين گزينه: ه) رو انتخاب کنيد و در گزينه هاي باز شده 3 را انتخاب کنيد و در بخش توضيحات توضيحات لازم رو در باره آن سايت بنويسيد مثلا: نوشته هاي دروغ  گرفتن بول از کاربران اينترنتي به بهانه هک و اختلال در سايت  MYFC وبعد کد امنيتي و ارسال 

 راه دوم اينکه در همان صفحه آخر صفحه افزونه را نصب کنيد.

هر سوالي يا چيز ديگري داشتيد به اين تيم پيام بزنيد:

نام تيم سرخ آبي طلايي4

hadi بازدید : 292 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (3)

 

طبق درخواست بعضي از دوستان مي خواهيم در اين آموزش به شما ترفند افزايش سکه ي تيمتان را ياد بدهيم کار زيا سختي نيست  فقط نياز به يک جستوجو گر گوگل کروم داريد البته شايد با اپرا هم بشه در پک سورسش ولي با گوگل کروم خيلي آسان تر است اگه گوگل کروم نداريد مي توانيد به صورت مستقيم از اينجا دانلود کنيد فقط اين رو بايد بگم که با اين کار سرمايه ي تيم به صورت واقعي بالا نميرود و با آن پول کاري نمي شود کرد.

گوگل کروم را اجرا کنيد و به قسمت دارايي تيم برويد روي سرمايه ي تيمتان راست کليک کنيد و آخرين گزينه يعني Inspect element کليک کنيد.

 

 

يک صفحه ي جديد باز مي شود مانند تصوير در آنجايي که ميزان سرمايه ي تيمتان نوشته شده است دوبار کليک کنيد.

 

 

و بعد مقداري که مي خواهيد سکه بريزيد را بنويسيد و ضربدر را بزنيد حالا سرمايه تيمتان زياد شده اين کار همان کاري است که بعضي ها مي خواهند پول از مردم بگيرند به دروغ سرمايه ي تيمشان را اينطور زياد ميکنند که بقيه گول بخورند!

فقط اين روش براي افزايش سکه نيست شما مي توانيد به هر سايتي برويد روي چيزي را که مي خواهيد تغيير دهيد راست کليک بکنيد و گزينه ي Inspect element را بزنيد و متن دلخواه را بنويسيد اين روش در مرور گر فاير فکس امکان پذير نسيت.

فقط يادتون باشه اگه سرمايه ي تيمتون رو زياد کنيد. با هاش هيچ کار نمي توانيد بکنيد فقط براي دکور هست!!

hadi بازدید : 233 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

در اينجا شما ياد مي گيريد که چگونه بهترين ترکيب را براي تيمتان ايجاد کنيد.

ترکيب تيمتان را بر اساس ضد سيستم هايي که در اين وبلاگ هم گفته شده انتخاب کنيد.

درقسمت دفاع بهتر است بازيکناني را بياوريد که قدرت و سرعت و کنترل و خشونتشان بالاي 50 باشد بياوريد واستعداد زير 25 را در دفاع نياوريد. اين براي دفاع مياني بود اما در دفاع کناري بازيکناني که قدرت و کنترل آنها بالاي 40 است را بياوريد.

در همه ي پست ها بهتر است بازيکناني که تجربه و استعدادشان بيشتر است را بياوريد.

در ميانه ي وسط افرادي را که استعداد بالا هستند را بياوريد درميانه استعداد خيلي تاثير دارد در ميانه ي وسط بازيکناني که سرعت پاس کنترل و استقامت زيادي دارند را بياوريد شوت زني در اين پست زياد مهم نيست اما در ميانه ي کناري شوت زني و پاس مهم است.

در ميانه سعي کنيد افرادي را بگذاريد که قدرت و استعداد آنها بالا باشد و کلاً بازيکن هاي بالا و سوپر استار را در ميانه قرار دهيد چون خيلي تاثير گذار است.

 

در حمله پارامتر هاي مهم سرعت شوت زني و گلزني است و غير مهم پاس است در حمله هم سعي کنيد بازيکن هاي قدرت بالا را قرار دهيد و از همه مهمتر اينکه اگر در حمله بازيکن هاي با گل زني بالاي 100 داشته باشيد خيلي در مقام ليگتان تاثير مي گذارد در ليگ 14 و13 و12 بازيکن هايي با گل زني بالاي 100 حتما آقاي گل ليگ مي شوند! پس سعي کنيد اين کار را بکنيد.

مهم ترين بخش ترکيب همان ميانه است که سعي کنيد قوي ترين ميانه ها را در آنجا بگذاريد.

بازيکن هايي که آمادگي آنها کمتر از 80 است حتما تعويض کنيد. اگر چه قويترين بازيکن شما هست چون ممکن است مصدوم شود يا از بازي محروم شود.

 

اگر در ليگ با تيم ضعيفي بازي داريد بازيکن هاي قوي شما که آمادگي آنها 90 به پايين است با بازيکن هايي با آمادگي 100 تعويض کنيد تا بازيکن هاي قوي شما آمادگيشان به 100 برسد و وقتي که با تيم قدرتمندي بازي داشتيد بازيکن هاي قويتان را که آمادگي 100 دارند به ميدان بياوريد و نتيجه را بهتر کنيد.

استراتژيکي انتخاب کنيد که مناسب با آب و هوا و ترکيب تيم حريف است. هيچ وقت از ضدحمله و حمله استفاده نکنيد در هواي باراني? يا برفي از پاس کوتاه يا سانتر استفاده کنيد در زمين حريف آب و هواي باراني يا برفي? از پرس استفاده کنيد.

در مقابل حمله از پرس استفاده کنيد.

در مقابل پرس بيشتراز دفاع استفاده کنيد.

hadi بازدید : 87 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

آيا شما از آن دسته کساني هستيد که مي خواهيد بدانيد چطور امتياز بدست مي آيد که بتوانيد پيش بيني کنيد اگر بازي بعدي را ببريد يا ببازيد در چندم ليگ قرار مي گيريد!

 

 

براي اينکه بتوانيد امتياز ليگتان را بدست آوريد:

اول بايد به قسمت بازي ها ونتايج برويد مانند عکس تعداد گل ها را با تعداد برد ها جمع کنيد و امتياز ليگ شما بدست مي آيد بطور مثال: در تصويرٍ، بازي اول 

سه به يک برنده شده پس امتياز آن مي شود 4 مثلا کل گل هاي بازي هاي ليگ اين تصوير که تيم:تيم من زده است دوازده است و تعداد برد ها پنج برد است پس امتاز ليگ مي شود هفده ( تعداد گل ها + تعداد برد ها).

توجه اگر در ليگ باخت داشته باشيد به ازاي هر باخت يک امتياز از شما کسر مي شود(امتياز:16 + باخت= امتياز 15)

                                                     سوال ها و نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد

تعداد صفحات : 4

درباره ما
سلام با عضویت در این وبلاگ می توانید از همه امکانات بهره ببرید می توانید مطالب خود را با عضویت ارسال کنید و بعد تایید به نمایش در آید این وبلاگ را دنبال کنید تا بروز ترین مطالب را مشاهده کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ چیست؟
    به نظر شما موفق ترین تیم لیگ اروپا کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 244
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 395
  • بازدید کلی : 23,727
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب
    بیست تمپ-کدهای وبلاگ
    SusaWebTools
    Susa Web Tools

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    ارسال لینک

    رنک الکسا

    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس