loading...
بهترین های مای اف سی
masoodgiryaii بازدید : 61 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

سلام به دوستان کسانی که میخواهند هر وقت که سکه خواستند بگیرند سوال امنیتی بدهید و تا41بار این کار را برای شما انجام میدم بعد از 41بار نیاز به شارژ همراه اول داره.پس سریع ایمیل+رمز+سوال امنیتی(اختیاری)را برام در نظرات خصوصی بفرستید و هرچه که دلتون میخواد براتون واریز کنم من قصد دزدیدن تیم شما را ندام چون من خودم25تیم دارم همشون از لیگ6به بالا هستند و یک بار قهرمان قهرمانان شدم.

masoodgiryaii بازدید : 54 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

بردتان را قطعی کنید. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که بتوانید بهترین ترکیب ها را در مقابل حریف درست کنید.

در این نرم افزار به جز سیستم ها ترفند های مای اف سی نیز وجود دارد. که در این وبلاگ هم بیان شده است. این نرم افزار راحت تمام چیز های مای اف سی را در اختیار شما قرار میدهد و بدون گشتن در اینترنت و پیدا کردن مطلب میتوانید. به ترفند ها و ضد سیستم ها دست یابید. این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.
حتما دانلود کنید پشیمون نمی شوید.
نرم افزار را از حالت فشرده خارج نموده و سپس اجرا کنید. 
masoodgiryaii بازدید : 66 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

سلام به دوستان شما میتوانید ایمیل+رمز+سوال امنیتی(اختیاری)برای ما بزارید تا شما را میلیادر کنیم پس سریع

 

hadi بازدید : 90 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (3)

شما از این قسمت می توانید بازیکن های خود را برای فروش بگذارید برای این کار فقط کافیست لینک بازیکن های خود را از قسمت نظرات ارسال کنید.

راستی اگر هم،بازیکن با پول نقدی یا شارژ موبایل بود همراه با لینک بنویسید ممنون.

اگر هم تیمی برای فروش دارید از این قسمت استفاده کنید.

 بازیکن هایی برای فروش:

 

قدرت:884   استعداد:27   http://myfc.ir/player_details/show_player/29531494


قدرت:915  استعداد: 92   http://myfc.ir/player_details/show_player/28143906

 

قدرت: 855 استعداد:58    http://myfc.ir/player_details/show_player/29531805

 

hadi بازدید : 58 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (2)

یکی از مدیران این سایت باشیدچشمک

با سلام ما با کمک شما دوستان می خواهیم یکی از بزرگترین سایت های مای اف سی را راه اندازی کنیم.اگر فعالیت در این وبلاگ داشته باشید به سه نفر از نویسندگان جایزه اهدا می شود هر دو هفته!!!

از این به بعد می توانید با ارسال مدارک زیر در این وبلاگ با ورود به بخش مدیریت وبلاگ در رزبلاگ شروع به ارسال مطالب بکنید و مدیریت وبلاگ را انجام دهید تعداد نویسنده ها فقط سه نفر می تواند باشد که تا به حال کسی ثبت نام نکرده است.

شما می توانید با ارسال نام و نام خانوادگی،و ایمیل خود

و انتخاب نام کاربری(فقط حروف و اعداد) و رمز عبور(بیشتر از شش کلمه) برای ورود به سایت و نام تیم خود در مای اف سی با ارسال نظر خصوصی در این وبلاگ شروع به کار کنید.

توجه: نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سایت است

نام تیم هم برای دین تیم شما و مدت زمانی که تیم را دارید و محدودیت های سایت است

مزایای ثبت نام

1-ارسال مطالب

2-مدیریت انجمن

3-مدیریت اعضا

4-مدیریت بر نظرات و پاسخ به آنها

5-و.....

به طور خلاصه این مدارک را با ارسال نظر خصوصی به ما بدهید تا نویسنده وبلاگ شوید.

نام خود،نام کاربری برای ورود به مدیریت وبلاگ،رمز عبور و ایمیل(توجه داشته باشید رمز و ایمیل تیمتان را ندهید یک رمز برای خود انتخاب کنید ) نام تیم بعد از دادن این مدارک پس از برسی به تیم شما پیام ارسال می شود شما می توانید با مراجعه به سایت www.rozblog.com با نام کاربری خود و رمز عبور وارد وبلاگ شوید اگر هم نام وبلاگ را خواست این را بنویسید myfcsofwaretrick

 پس هرچه زود تر ثبت نام کنید

hadi بازدید : 305 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (2)

 

 

سلام به دوستان مای اف سی

امروز می خوام یه مسئله رو بهتون بگم که خیلی مهم هست لطفا این مطلب رو کامل بخونید.

من در این پست نمی خوام به تیمتون سکه واریز کنم می خوام یه چیز دیگه بهتون بگم اون هم اینه که سکه رایگان ما اف سی واقعیت نداره

مدت هاست که همه در وبلاگشون یه مطلب می زارن به عنوان سکه رایگان که این صد در صد دروغ هست چون سایت مای اف سی دارای باگ( اشکالات نرم افزاری) نیست اگه بود تا به حال صد بار مای اف سی هک شده بود، چون افراد زیادی هستند که با زبان برنامه نویسی +c و php و... آشنایی دارند و می توانند هک کنند اما نه همچین وبسایت هایی را.

من  آشنایی کمی با زبان های برنامه نویسی دارم و تا به حال هیچ چیز را نتوانسته ام هک کنم.

هک سیتم ها و بخصوص سایت ها نیاز به آموزش و مهارت زیادی در رشته کامپیوتر و برنامه نویسی دارد. باید مثل جاناتان جیمز باشی تا بتونی.

توی ایران هکر های زیادی هستند که می تونن این کارو بکنن اما به خاطر اینکه شناسایی نشن هیچ وقت وبلاگ درست نمی کنن که بگن من هکرم مای اف سی رو هک می کنم.

پس خودتون رو الکی خسته نکنین

چون تا اونجایی که من اطلاع دارم  برای هک سایت های بزرگ اول باید به سیستم طرف نفوذ کرد و بعد با ساخت ویروس در سیستم اختلال بیاوریم و بعد سایت را هک کنیم

این نرم افزار های هک هم دروغ هست شما اگه کسی به این راحتی می تونست که یک نرم افزار هک درست کنه که توی شبکه و سایتهای اینترنتی تغییر ایجاد کنه الان که دیگه هیچ کس سایت نداشت یک سایت دست هزار نفر بود شما برید توی اینترنت سرچ کنید نرم افزار هک سایت به زور می تونی یک نرم افزار هک پیدا کنی اون نرم افزار هم به این سادگی نیست این جوری نیست که اسم سایت رو بنویسی و هک کنه باید تو کامپیوتر آی پی رو بدست بیاری نمیدونم سیستمش رو هک کنی و بعد کد های سایت رو تو CDM چک کنی و بعد اون ها رو بنویسی تو نرم افزار تازه یه اطلاعاتی در باره سیستم طرف میده و.....آخرش هم نمی تونی کاری بکنی.

یکی از دروغ های افزایش سکه اینه که میگن:یه ایمیلی هست که مای اف سی با اون به تیم ها سکه میریزه بعد میگن باید ایمیل و رمز عبور تیم رو به این ایمیل ارسال کنی و پولت زیاد میشه.

اگه وبسایت بر پایه وردپرس مانند مای اف سی درست کرده باشید می بینید که هیچ کاریش با ایمیل نیست اصلا به طور خلاصه بگم برای مدیریت سایت ایمیل فقط برای دادن پیام به اعضا استفاده می شود

اگه که با ایمیل سکه ارسال میکردن یه ایمیل الکی می ذاشتی که با این حساب دیگه سکه براتون واریز نمی شد.

دیگه چه ترفندی دزدی بوده که نگفتم؟

دیگه تموم شد دیگه یکی ترفند نرم افزار بود اون یکی هم هک کردن آخریش هم ایمیل بود خوب تموم شد بالاخره

اما این نکات را به یاد داشته باشید:

که قبل از اینکه هر کاری بکنید یه کم فکر کنید که اصلا این کار امکان پذیر هست یا نه مثل این ، که مدیر سایت نمی تونه با ایمیل مدیریت کنه سایت رو

آموزش تموم شد امید وارم موفق باشید


 

hadi بازدید : 906 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (1)

capture.png

 

سلام به همه امروز می خوام بهتون یه چیزی رو یاد بدم که خودم هم از یک ماه پیش این کار رو شروع کردم آموزشش هم اینه که چطور یک تیم قدرتمند مثل

بعضی تیم ها بسازید.

من خودم اول نمی خواستم اینو بهتون بگم ولی گفتم حالا اشکالی نداره که بگم من خیلی وقته که دارم تو مای اف سی کار میکنم به خاطر همین بعد این همه تلاش و ساخت تیم های زیاد سوال پرسیدن از مدیر مای اف سی و...... به نتایجی رسیدم که چطور یه تیم قوی بسازیم هنوز من در حال ساخت تیم هستم و تا چند ماه دیگه کارم تموم می شه فقط امیدوارم به نتایجی برسم ولی میرسم مطمئن باشید اما عوضش شاید زیاد تر طور بکشه من در این آموزش اومدم و همین مطلب رو بزارم پس این مطالب رو با دقت بخونید و انجام بدید مطمئن باشید موفق می شید.

برای خواندن این مطلب به ادامه مطلب بروید

hadi بازدید : 884 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (3)

جدید ترین و آخرین نرم افزار ساخته شده ضد سیستم مای اف سی این نرم افزار با ظاهری زیبا و جذاب و راحت به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین سیستم ها را برای خود داشته باشید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از این وبلاگ به صورت کاملا رایگان و بدون گرفتن هیچ پولی فقط باعضویت می توانید دانلود و از آن استفاده کنید.برای دانلود باید عضو شوید.

 

برای دانلود و عضویت به ادامه مطلب بروید.

 



تعداد صفحات : 4

درباره ما
سلام با عضویت در این وبلاگ می توانید از همه امکانات بهره ببرید می توانید مطالب خود را با عضویت ارسال کنید و بعد تایید به نمایش در آید این وبلاگ را دنبال کنید تا بروز ترین مطالب را مشاهده کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ چیست؟
    به نظر شما موفق ترین تیم لیگ اروپا کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 244
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 401
  • بازدید کلی : 23,733
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب
    بیست تمپ-کدهای وبلاگ
    SusaWebTools
    Susa Web Tools

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    ارسال لینک

    رنک الکسا

    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس