loading...
بهترین های مای اف سی
hadi بازدید : 80 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (1)

untitled-2.jpg

سلام به هر کسی که داره این مطلب رو میخونه لطفا این مطلب را تا آخر بخوانید. ممنون!

من و پویا داداشم در مای اف سی خیلی وقته کار می کنیم که البته داداشم زود تر اومده بود و به من می گفت عضو مای اف سی بشو می گفتم به درد نمی خوره بعد وقتی تیم درست کردم فهمیدم خیلی خوبه.

بعد چندین ماه من تصمیم گرفتم این وبلاگ رو درست کنم و تمام اطلاعات خودم و دادشم رو در این وبلاگ بگذارم

خودمون تو مای اف سی تیم زیاد داریم. از لیگ 14 بگیر تا لیگ 7 به پایین توی این چند ماه داریم یه تیم قدرتمند درست می کنیم. البته آموزشش رو هم گذاشتم.

من الکی وقت ارزشمندم رو برای مای اف سی حروم نمیکنم این وبلاگ رو هم بیشتر برای آگاهی تازه کار ها گذاشتم. همه این مطالب هم درست است.

این مطالب هم با تجربه های توی مای اف سی و راهنمای مای اف سی است.

این رو هم بگم که چیزی به نام هک مای اف سی و جود نداره البته داره ها ولی هر کی که میگه پول بدین سکه میریزم دروغ میگه.نرم افزار هاشم دروغ هست برای اطلاعات بیشتر به این صفحه بروید

هیچ یک از مطالب این سایت از سایت دیگری کپی نشده است و فقط خودمون نوشتیم اگر هم کپی کردیم آدرس منبع رو می نویسیم.

با عضویت دراین وبلاگ می توانید از تمام مطالباستفاده نمایید.

این هم خصوصیات سایت:

 

این سایت فقط در باره وبسایت بازی اینترنتی مای اف سی است

تمام مطالب اینسایت قانونی است و هیچ گونه نرم افزار تقلب هک و مطالب هک در این سایت وجود ندارد

تمام مطالب این سایت و ترفند ها صحیح و بر خلاف سایت مای اف سی اصلا نیست

این سایت دو نویسنده اصلی دارد که زمان زیدی هست در مای اف سی کار می کنیم

شما می توانید عضو یا نویسنده این وبلاگ شوید البته نه نوسنده اصلی

 

 

با تشکر مدیر سایت : هادی

hadi بازدید : 73 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

                                                                                    تمام مطالب سایت در یک نگاه

خبر                                                                           

خرید بازیکن

نویسنده

درباره وبلاگ

افزایش سرمایه تیم!

ساختن یک تیم قدرتمند در مای اف سی

دانلود رایگان جدید ترین نرم افزار ضد سیستم مای اف سی

دانلود رایگان نرم افزار عالی برای کلاب فوتبال

ضد سیستم های مای اف سی

سیستم 433

سیستم 442

ترفند های قهرمانی تیم برای تازه وارد ها

افزایش سکه بدون رمز و ایمیل قانونی

چند نکته خیلی مهم در مورد بازیکن ها

آموزش افزایش سرمایه تیم (به روش کروم)

چیدن ترکیب به بهترین نحو

بدست آوردن امتیاز لیگ

سوالات

تمرین به بهترین نحو

اولین تیمی که در مای اف سی بوجود آمد

نرم افزار مای اف سی (کمک مربی کلاب فوتبال)

دانلود نرم افزار مای اف سی کمک مربی

سیستم 451

شرکت در چند جام مختلف

ضد سیستم های مای اف سی به صورت جدول در چند فایل PDF

محلی برای تبلیغات تیم

کلاب فوتبال

 

hadi بازدید : 49 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان گرامی

امید وارم به علت نبودم در سایت من رو ببخشید

به دلایلی چند هفته ای بود که که نتونستم به وبلاگ سر بزنم و عذز خواهی می کنم که به پیام هایی که داده بودید جواب ندادم از این به بعد من هر روز به سایت سر می زنم و می تونید سوال و درخواست ها و نظرات خودتون رو ارسال کنید

hadi بازدید : 105 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

پژوهشگران اعلام کردند جوانان 91 درصد وقت خود را صرف ارسال و دریافت پیامک و یا صحبت کردن با تلفن هایشان می کنند.

به گزارش مهر، بر اساس تحقیقات "شری ترکل" روانشناس دانشگاه فناوری ماساچوست (MIT )، امروزه مردم هر وقت تنها هستند و یا در مکانی مانند فروشگاه ها در صف ایستاده اند، به سراغ تلفن همراهشان می روند.

به گفته وی ارتباطات پرسرعت تلفن همراه، ما را از محیط اطراف بیش از پیش جدا کرده است.

وی با مطالعه خانواده هایی که صبحانه را با هم می خوردند و یا در مراسم سوگواری شرکت می کردند، دریافت، افراد در این خانواده ها به شدت سرگرم پیامک بازی هستند.

ترکل در کتاب خود با عنوان" تنها در جمع" ، صدها نفر را در زندگی شان مورد بررسی قرار داده و نتیجه گیری کرده است که آمریکایی ها هنر گفتگو را از دست داده اند.

وی بر اساس بررسی های خود دریافته است به طور متوسط افراد 18 تا 24 ساله، ماهانه سه هزار و 200 پیامک ارسال و دریافت می کنند.

منبع:www.asriran.com

hadi بازدید : 90 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

شخصي نزد طبيب رفت و گفت: شکم من درد مي کند. طبيب گفت: «امروز چه خورده اي؟». گفت: «نان سوخته بسيار خورده ام.»

طبيب به پيشکار خود گفت: «داروي چشم را بياور تا در چشم او بکشم».

مريض گفت: «من درد شکم دارم، تو داروي چشم براي من تجويز مي کني؟» گفت: «اگر چشمت روشن بود، نان سوخته نمي خوردي.»

منبع:www.asriran.com

hadi بازدید : 73 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

بوتاکس، ماده ای است که از سم باکتری به نام بوتولینوم گرفته می شود.

امروزه با روش های جدید پزشکی می توان طراوت و زیبایی پوست را بیشتر کرد. یکی از  روش های مورد استفاده در کلینیک های زیبایی پوست، تزریق ژل بوتاکس است. در واقع باید گفت بوتاکس تزریق سم بوتولیسم است که باعث کاهش حرکت عضلات می شود و با کاهش حرکت، سطح پوست صاف می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این شیوه پزشکی با دکتر کیانوش ناهید متخصص گوش و حلق و بینی و عضو انجمن جراحان پلاستیک صورت آسیا گفت وگویی کرده ایم که در ادامه می آید.

وی با اشاره به این که بوتاکس، ماده ای است که از سم باکتری به نام بوتولینوم گرفته می شود، می افزاید: این ماده قابلیت فلج کردن عضلات را دارد و در حال حاضر در زمینه زیبایی و پزشکی از بوتاکس برای فلج کردن عضلات صورت استفاده می شود تا چین و چروک از بین برود.

طبق دستور اداره فدرال مواد غذایی و داروی آمریکا حداقل سن برای استفاده از بوتاکس 18 سال است. این توصیه به دو دلیل است؛ یکی این که قبل از 18 سال هنوز فرد چین و چروک روی صورت ندارد و دوم این که عوارض این ماده هنوز کاملا شناخته نشده است. زیرا فقط حدود 10 سال است که از این دارو استفاده می شود و گزارش زیادی درباره حساسیت یا عوارض آن نداریم. این نکته را باید در نظر داشت که بوتاکس یک ماده سمی است و مشخص نیست که استفاده درازمدت از آن دقیقا چه عوارضی دارد.

اگر فرد در سنین پایین از این دارو استفاده کند طبیعتا این کار را ادامه خواهد داد و در فواصل مثلا هر 4 تا 6 ماه این روش را تکرار می کند. بنابراین دوز این دارو در بدن افزایش می یابد و عوارض آن در آینده مشخص می شود. به همین دلیل بسیاری ازجراحان یا پزشکان زیبایی تلاش می کنند حداقل سن استفاده از بوتاکس را 23 سال در نظر بگیرند.

دکتر ناهید در ادامه صحبت های خود می افزاید: چین و چروک به دو دسته تقسیم می شود، چین و چروک استاتیک که در پی گذر زمان، پیری و افتادگی صورت ایجاد می شود که این موارد به بوتاکس جواب نمی دهد. دسته ای دیگر از چین و چروک که آن را به عنوان «دینامیک» می شناسیم در اثر اخم کردن و انقباض عضلات ایجاد می شود. وی می افزاید: برخی جراحان عقیده دارند که باید صبر کرد تا این خط ها به وجود بیاید و سپس با استفاده از بوتاکس آن را از بین برد. ولی نظر عده ای این است که باید قبل از بروز چین و چروک از آن پیشگیری کرد با ضعیف کردن این عضلات در ناحیه پیشانی و دور چشم. این متخصص ادامه می دهد: وقتی چند بار بوتاکس تزریق شود عضلات دیگر ضعیف می شود و نمی تواند پوست را بکشد تا چین و چروک ایجاد کند.

به نظر وی، هر یک از این دو روش چه برای درمان و چه برای پیشگیری مناسب است، وی در پاسخ به این سوال که آیا استفاده درازمدت از بوتاکس باعث ایجاد آنتی بادی و کاهش اثر بوتاکس می شود، می گوید: بوتاکس یک سم است که پس از تاثیرگذاری، سریع از بین می رود اما چون تاثیر آن روی پایانه های عصبی و عضلانی است، این پایانه ها تا چندماه به واکنش های تحریک آمیز پاسخ نمی دهد و بعد از آن دوباره به تدریج پایانه عصبی عضلانی ساخته می شود و فعالیتش را از سر می گیرد و عضله دوباره شروع به کار می کند. از این رو دوباره باید تزریق انجام شود. وی می افزاید: بهترین قسمت صورت که بوتاکس به آن جواب می دهد، قسمت بالا و پایین صورت است.

براساس تجربه شخصی، متوجه شدم که بوتاکس بیشتر روی پیشانی و دور چشم ها جواب می دهد و حتی برای بالا کشیدن ابرو که در کشور ما بسیار رایج است، می توان از بوتاکس استفاده کرد. این جراح می افزاید: یک عضله ابرو را بالا و عضله زیرش را پایین می کشد به همین دلیل شما می توانید حرکت این عضلات را تعیین کنید که آیا می خواهید ابروی این بیمار بالا برود و چین و چروک ها برطرف شود یا می خواهید ابروی فرد بالا نرود. گاهی فرد می خواهد گوشه ابرو بالا برود و در بعضی موارد می خواهد کل ابرو بالا کشیده شود. در همه این موارد میزان تزریق بوتاکس فرق می کند.

منبع:www.asriran.com

hadi بازدید : 85 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

چای موجب حبس شدن سدیم در داخل سلول شده و به دنبال آن باعث ورم سلولی و کاهش متابولیسم قندها در داخل سلول شده و در نتیجه قند خون بالا می رود.

متخصص و دانشیار آسیب‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیمار دیابتی به هیچ عنوان نباید از چای سبز و سیاه استفاده کند و در مقابل، مصرف جوشانده‌های سنتی مانند گل گاوزبان، زعفران و دارچین توصیه می‌شود.

حسن اکبری در مورد مصرف چای برای افراد دیابتی افزود: چای از نوع سبز و سیاه یک گیاه دارویی با طبع سرد و خشک است و به علت داشتن طبع سرد و خشک تمام فعل و انفعالات سلولی را کاهش می‌دهد و از جمله بر روی مولکولNADH و پمپ های سدیم و پتاسیم اثر مهاری دارد.

وی ادامه داد: چای به همین دلیل خاصیت آرام بخشی و تخدیر دارد چون خاصیت مهاری روی عملکرد سلولها را دارد. این خاصیت تخدیری روی سلولها باعث کاهش انتقال پیام می شود یا در سلولهای مغزی باعث کاهش قدرت ادراک، تصمیم گیری و اراده می‌شود.

این متخصص و دانشیار آسیب شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: چای به علت مهار عملکرد سلولی از این طریق می‌تواند موجب بروز بیماری دیابت و بدتر شدن آن شود.

اکبری در مورد مکانیزم‌های دیابتی چای افزود: چای باعث افزایش مقاومت به انسولین از طریق کاهش عملکرد مکانیسمهای سلولی و دیواره سلول ها شده و موجب کاهش انرژی سلولی می‌شود.

وی ادامه داد: چای موجب حبس شدن سدیم در داخل سلول شده و به دنبال آن باعث ورم سلولی و کاهش متابولیسم قندها در داخل سلول شده و در نتیجه قند خون بالا می رود.

این دانشیار آسیب شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بنابراین بیمار دیابتی به هیچ عنوان نباید از چای سبز و سیاه استفاده کند و در کنار ترک چای، مصرف جوشانده های سنتی مانند گل گاوزبان، زعفران و دارچین توصیه می‌شود.

اکبری گفت: همچنین بیمار دیابتی می‌تواند باید به جای آب سرد از آب جوشیده تازه استفاده کند و حرارت آن بالای 37 درجه یا در حد چای باشد.

منبع:www.asriran.com

hadi بازدید : 95 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

اخیرا ویدئویی در فضای مجازی اینترنت منتشر شده است که در آن جوانی توانسته در مدت زمان 60 ثانیه 802 بار دست های خود را به هم بزند.

شما با چه سرعتی می توانید کف بزنید؟ احتمالا فکر می کنید که خیلی راحت می توانید این کار را انجام دهید. ولی برای یکبار هم که شده ریتم کف زدن سریع را یک دقیقه پشت سر هم تکرار کنید تا دریابید که کار راحتی نیست. من این کار را انجام دادم و باید بگویم عضلاتم کشیده شدند.

یکی از دوستان برایان بدنارک، با تهیه ی یک فیلم، آخرین رکوردی که به ثبت رسمی رسیده است را به نمایش گذاشته و رکورد جدید دنیا را در اینترنت منتشر کرده است. رکورد قبلی 721 بار در دقیقه بوده است.

با توجه به شمارنده این ویدئو، برایان موفق شد 802 بار دست های خود را به هم بزند که این رکورد 81 بار بیشتر از رکورد قبلی گینس می باشد. رکورد قبلی متعلق به آقای کنت فرانسوی است و در سال 2003 به ثبت رسیده است.

ما مطمئن نیستیم که این آمار درست باشد ولی همین را می دانیم که سرعت کف زدن او بسیار باورنکردنی و دیوانه وار است.


منبع:www.asriran.com

hadi بازدید : 90 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (3)

شما از این قسمت می توانید بازیکن های خود را برای فروش بگذارید برای این کار فقط کافیست لینک بازیکن های خود را از قسمت نظرات ارسال کنید.

راستی اگر هم،بازیکن با پول نقدی یا شارژ موبایل بود همراه با لینک بنویسید ممنون.

اگر هم تیمی برای فروش دارید از این قسمت استفاده کنید.

 بازیکن هایی برای فروش:

 

قدرت:884   استعداد:27   http://myfc.ir/player_details/show_player/29531494


قدرت:915  استعداد: 92   http://myfc.ir/player_details/show_player/28143906

 

قدرت: 855 استعداد:58    http://myfc.ir/player_details/show_player/29531805

 

hadi بازدید : 58 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (2)

یکی از مدیران این سایت باشیدچشمک

با سلام ما با کمک شما دوستان می خواهیم یکی از بزرگترین سایت های مای اف سی را راه اندازی کنیم.اگر فعالیت در این وبلاگ داشته باشید به سه نفر از نویسندگان جایزه اهدا می شود هر دو هفته!!!

از این به بعد می توانید با ارسال مدارک زیر در این وبلاگ با ورود به بخش مدیریت وبلاگ در رزبلاگ شروع به ارسال مطالب بکنید و مدیریت وبلاگ را انجام دهید تعداد نویسنده ها فقط سه نفر می تواند باشد که تا به حال کسی ثبت نام نکرده است.

شما می توانید با ارسال نام و نام خانوادگی،و ایمیل خود

و انتخاب نام کاربری(فقط حروف و اعداد) و رمز عبور(بیشتر از شش کلمه) برای ورود به سایت و نام تیم خود در مای اف سی با ارسال نظر خصوصی در این وبلاگ شروع به کار کنید.

توجه: نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سایت است

نام تیم هم برای دین تیم شما و مدت زمانی که تیم را دارید و محدودیت های سایت است

مزایای ثبت نام

1-ارسال مطالب

2-مدیریت انجمن

3-مدیریت اعضا

4-مدیریت بر نظرات و پاسخ به آنها

5-و.....

به طور خلاصه این مدارک را با ارسال نظر خصوصی به ما بدهید تا نویسنده وبلاگ شوید.

نام خود،نام کاربری برای ورود به مدیریت وبلاگ،رمز عبور و ایمیل(توجه داشته باشید رمز و ایمیل تیمتان را ندهید یک رمز برای خود انتخاب کنید ) نام تیم بعد از دادن این مدارک پس از برسی به تیم شما پیام ارسال می شود شما می توانید با مراجعه به سایت www.rozblog.com با نام کاربری خود و رمز عبور وارد وبلاگ شوید اگر هم نام وبلاگ را خواست این را بنویسید myfcsofwaretrick

 پس هرچه زود تر ثبت نام کنید

hadi بازدید : 305 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (2)

 

 

سلام به دوستان مای اف سی

امروز می خوام یه مسئله رو بهتون بگم که خیلی مهم هست لطفا این مطلب رو کامل بخونید.

من در این پست نمی خوام به تیمتون سکه واریز کنم می خوام یه چیز دیگه بهتون بگم اون هم اینه که سکه رایگان ما اف سی واقعیت نداره

مدت هاست که همه در وبلاگشون یه مطلب می زارن به عنوان سکه رایگان که این صد در صد دروغ هست چون سایت مای اف سی دارای باگ( اشکالات نرم افزاری) نیست اگه بود تا به حال صد بار مای اف سی هک شده بود، چون افراد زیادی هستند که با زبان برنامه نویسی +c و php و... آشنایی دارند و می توانند هک کنند اما نه همچین وبسایت هایی را.

من  آشنایی کمی با زبان های برنامه نویسی دارم و تا به حال هیچ چیز را نتوانسته ام هک کنم.

هک سیتم ها و بخصوص سایت ها نیاز به آموزش و مهارت زیادی در رشته کامپیوتر و برنامه نویسی دارد. باید مثل جاناتان جیمز باشی تا بتونی.

توی ایران هکر های زیادی هستند که می تونن این کارو بکنن اما به خاطر اینکه شناسایی نشن هیچ وقت وبلاگ درست نمی کنن که بگن من هکرم مای اف سی رو هک می کنم.

پس خودتون رو الکی خسته نکنین

چون تا اونجایی که من اطلاع دارم  برای هک سایت های بزرگ اول باید به سیستم طرف نفوذ کرد و بعد با ساخت ویروس در سیستم اختلال بیاوریم و بعد سایت را هک کنیم

این نرم افزار های هک هم دروغ هست شما اگه کسی به این راحتی می تونست که یک نرم افزار هک درست کنه که توی شبکه و سایتهای اینترنتی تغییر ایجاد کنه الان که دیگه هیچ کس سایت نداشت یک سایت دست هزار نفر بود شما برید توی اینترنت سرچ کنید نرم افزار هک سایت به زور می تونی یک نرم افزار هک پیدا کنی اون نرم افزار هم به این سادگی نیست این جوری نیست که اسم سایت رو بنویسی و هک کنه باید تو کامپیوتر آی پی رو بدست بیاری نمیدونم سیستمش رو هک کنی و بعد کد های سایت رو تو CDM چک کنی و بعد اون ها رو بنویسی تو نرم افزار تازه یه اطلاعاتی در باره سیستم طرف میده و.....آخرش هم نمی تونی کاری بکنی.

یکی از دروغ های افزایش سکه اینه که میگن:یه ایمیلی هست که مای اف سی با اون به تیم ها سکه میریزه بعد میگن باید ایمیل و رمز عبور تیم رو به این ایمیل ارسال کنی و پولت زیاد میشه.

اگه وبسایت بر پایه وردپرس مانند مای اف سی درست کرده باشید می بینید که هیچ کاریش با ایمیل نیست اصلا به طور خلاصه بگم برای مدیریت سایت ایمیل فقط برای دادن پیام به اعضا استفاده می شود

اگه که با ایمیل سکه ارسال میکردن یه ایمیل الکی می ذاشتی که با این حساب دیگه سکه براتون واریز نمی شد.

دیگه چه ترفندی دزدی بوده که نگفتم؟

دیگه تموم شد دیگه یکی ترفند نرم افزار بود اون یکی هم هک کردن آخریش هم ایمیل بود خوب تموم شد بالاخره

اما این نکات را به یاد داشته باشید:

که قبل از اینکه هر کاری بکنید یه کم فکر کنید که اصلا این کار امکان پذیر هست یا نه مثل این ، که مدیر سایت نمی تونه با ایمیل مدیریت کنه سایت رو

آموزش تموم شد امید وارم موفق باشید


 

hadi بازدید : 906 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (1)

capture.png

 

سلام به همه امروز می خوام بهتون یه چیزی رو یاد بدم که خودم هم از یک ماه پیش این کار رو شروع کردم آموزشش هم اینه که چطور یک تیم قدرتمند مثل

بعضی تیم ها بسازید.

من خودم اول نمی خواستم اینو بهتون بگم ولی گفتم حالا اشکالی نداره که بگم من خیلی وقته که دارم تو مای اف سی کار میکنم به خاطر همین بعد این همه تلاش و ساخت تیم های زیاد سوال پرسیدن از مدیر مای اف سی و...... به نتایجی رسیدم که چطور یه تیم قوی بسازیم هنوز من در حال ساخت تیم هستم و تا چند ماه دیگه کارم تموم می شه فقط امیدوارم به نتایجی برسم ولی میرسم مطمئن باشید اما عوضش شاید زیاد تر طور بکشه من در این آموزش اومدم و همین مطلب رو بزارم پس این مطالب رو با دقت بخونید و انجام بدید مطمئن باشید موفق می شید.

برای خواندن این مطلب به ادامه مطلب بروید

hadi بازدید : 884 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (3)

جدید ترین و آخرین نرم افزار ساخته شده ضد سیستم مای اف سی این نرم افزار با ظاهری زیبا و جذاب و راحت به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین سیستم ها را برای خود داشته باشید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از این وبلاگ به صورت کاملا رایگان و بدون گرفتن هیچ پولی فقط باعضویت می توانید دانلود و از آن استفاده کنید.برای دانلود باید عضو شوید.

 

برای دانلود و عضویت به ادامه مطلب بروید.

 



hadi بازدید : 490 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (1)

این نرم افزار به شما کمک زیادی در برد تیمتان می کند نرم افزاری با ظاهری زیبا و جالب که در اکثرسایت ها به صورت پولی به شما داده می شود اما در اینجا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.


 عکس: به دلیل برخی از مشکلات در آپلود عکس عکس این نرم افزار حذف شده است

 

برای دانلود و عضویت به ادامه مطلب بروید.

hadi بازدید : 197 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

fsdsdsdf.png
 

 

سيستم ها مشخص کننده ي مکان بازيکن ها در هر بازي و تعيين کننده ي خطوط کلي بازي يک تيم هستند.

مربيان MyFC مانند همه ي مربي هاي فوتبال حقيقي بايد بر اساس خصوصيت بازيکن ها, حساسيت بازي و يا سيستم و قدرت تيم مقابل دست به انتخاب يک سيستم مناسب بزنند.

سيستم442

سيستم433

سيستم451

 

 

hadi بازدید : 163 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

ضد سيستم433

 

ضد سيستم433 بيشتر در خانه و آب و هواي ابري و آفتابي سازگاري دارد اگر تيم حريف شما از433 استفاده کرد بهترين ضد سيستم451 و433 هست در اين ضد سيستم سيستم442 را حتما با پرس قرار دهيد اگر حريف شما از 433 هر استراتژِي فرقي ندارد در خارج از خانه باراني يا برفي استفاده کرد بهترين ضد سيستم در هواي باراني 451 A4  دفاع وبرفي 451 A2 دفاع است در کل زير سيستم و استراتژي هاي433.

اگر حريف شما در داخل خانه باراني يا برفي از433 استفاده کرد (اين هم مانند قبلي براي تمام استراتژي و زير سيستم هاي433 تيم حريف است) در هواي باراني

فقط 433 A3 سانتر خوبه و در هواي برفي 433 A2 سانتر است.

اگر در زمين حريف هوا نيمه ابري يا آفتابي بود براي تمام استراتژِي ها و زير سيستم هاي حريف در ابري بهترين سيستم 451 A3 دفاع و در آفتابي451 A1 دفاع فقط و فقط جواب ميدهد.

اما در هواي ابري و در خانه اگر سيستم حريف 433 دفاع/پرس/پاس کوتاه/حمله/ضد حمله بود بهترين سيستم422 A3 پرس است  اگر استراتژِي تيم حريف سانتر و پاس بلند بود از433 A1 پاس کوتاه استفاده کنيد. و در هواي آفتابي اگر استراتژي هاي حريف دفاع/سانتر/پاس بلند/پاس کوتاه/حمله/و ضد حمله بهترين سيتم 433 A2 پرس است.

 

نکته:بعضي از اين سيستم هاي حريف را که استراتژِي و زير سيستم را نگفتيم يعني آن ضد سيستم به همه ي سيستم هاي حريف مي خورد.

hadi بازدید : 543 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

 

سيستم حريف 442

 در مقابل همه ي سيستم ها و استراتژِي ها 442 بيشتر433 a1 و a2 و451 a4 و a1 و442 بهتر جواب ميده  مثلا زمين حريف باراني يا برفي 451 a1 و a4  دفاع فقط جواب ميده وگرنه ميبازين در خانه باراني و برفي فقط433 A1/A3سانتر جواب ميده در خانه ابري و آفتابي 442 A3/ و433 A1/A2 پرس و  پاس کوتاه و در خانه ي حريف442 A3 و 451 A3/A1 فقط دفاع خوب جواب ميده توصيه ميکنم بهتون هيچ وقط از ضد حمله استفاده نکنيد چون خيلي بي خوده داخل خانه باراني و برفي بيشتر از سانتر استفاده کنيد زمين حريف باراني و برفي فقط از 451 دفاع استفاده کنيد زمين حريف آفتابي نيمه ابري از دفاع استفاده کنيد داخل خانه از پرس استفاده کنيد در سيستم 442 فقط از دفاع و پرس استفاده کنيد چون بيتر جواب ميده از 433 بيشتر پرس و پاس کوتاه استفاده کنيد اين نکات را رعايت کنيد حتما برنده مي شيد.!!!

hadi بازدید : 147 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

 

سلام این آموزشبرای افرادی هست که تازه به مای اف سی وارد شدند و تیم درست کردند با اون هایی که می خواهن تیم جدید درست کنند.

 

 

اون هايي که تازه تيم ايجاد کردند سرمايه ي تيمشان 3000سکه است.

 

 

وقتي تيم جديد ساختيد به هيچ وجه باقوي تر از  خودتان بازي نکنيد چون100%ميبازيد و از روحيه ي تيم کم مي شه يا اصلا دوستانه بازي نکنيد تا شروع ليگ.

قبل از شروع ليگ پولتان را خرج نکنيد چون ضرر مي بينيد در ليگ سيستم هايتان را بر اساس سيستم تيم حريف بچينيد و بعد از گرفتن اولين پول بدنساز بخريد و بازيکنان را تمرين دهيد تا قوي شوند مهمترين کار خريد بدنساز است چون بازيکنان را در حين بازي قدرتشان را تا50% بيشتر مي کند . براي تمرين بازيکنان حتما بازيکنان بالاي استعداد50را تمرين دهيد و بر اساس معيار ها تمرين دهيد. براي خريد ورزشکاه عجله نکنيد، چون ضرر مي کنيد اصولا بهترين زمان و مطمئن ترين زمان براي خريد استاديوم وقتي است که استاديوم فعلي با ميزان بليت بالا هم پر مي شود و در اين زمان تماشاچي ها از عملکرد تيم بسيار راضي هستند و بهترين زمان براي ارتقاي استاديوم است.

اول بهتر است دکتر مبتدي بخريد و وقتي که سن بازيکناتون بالا رفت از دکتر حرفه اي استفاده کنيد.

بازيکنان جوان با استعداد 35 به پايين را بفروشيد و در عوض بازيکنان استعداد 50 به بالا و قدرت بين 450 تا 550 با سن 30 تا 35 سال بخريد و بعد از مدتي تمرين دادن آن را بفروشيد.

براي اطمينان بيشتر مربي هايي که از عملکرد تيم خود مطمئن نيستند, ارتقاي استاديوم را بعد از چندين بازي که پشت سر هم برده اند انجام ندهند. زيرا در اين شرايط تماشاچي ها به طور کاذب بالا رفته اند و اگر مربي اي به روند برد هاي خود اطمينان ندارد بايد مدتي صبر کرده و تاثير چند باخت يا مساوي را هم در رضايت تماشاچي ها بررسي کند!

 

خلاصه

1-تا شروع ليگ بازيکنان را تمرين ندهيد

2-با قوي تر از خود بازي نکنيد

3-تا زمان موعود استاديوم نخرند

اگر بر خلاف اين کار ها انجام دهيد تيمتان سقوط مي کند

hadi بازدید : 276 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

دوستان شما با اين کار ميتونيد بعد از سه ماه تيمون رو به ليگ دسته هفت برسانيد فقط بايد اينکارو

انجام بديد..اينم بگم اين روش کاملا قانوني هست و نيازي به نرم افزار نداره .

-1 اول با مراجعه به يه سايت يه ايميل درست ميکني.

-2 بعد به سايت myfc ميرين و يه تيم درست ميکنيد.

-3 وقتي تيمتون درست شد و ايميل تيمتون رو تاييد کردين به بخش جا به جايي تيم جديد تون ميريد.

 

 

4 حالا بازيکنايي رو که استعداد بالاي 05 و سنشون 25 يا 21 هست رو با کمترين قيمت ممکن و

گذاشتن يه رمز براي فروش ميذاريد.

-0 حال به تيم اصليتون رفته و بازيکناي تيم جديدتون رو بخرين.

-6 اگر سکه به ميزان کافي نداريد ميتونيد از تيم اصليتون بازيکنايي رو که استعدادشون کمه رو در

ليست فروش بذاريد.

-7 دوباره به تيم جديدتون برين و از بخش تنظيمات يه ايميل الکي بنويسيد اگه ميپرسيد چرا واسه اينه

که بتونيد تيم بسازيد.

8 حالا دوباره با همون ايميل به تيم ديگ بسازيد و دوباره مثل قبل عمل کنيد.

-9 حالا بازيکنايي رو که از اين تيم فرعيتون خريدين رو تمرين بدين سعي کنيد هر روز تمرينشون

بدين و روي همه پارامتر ها کار کنيد.

-15 سعي کنيد ايتدا همه پارامتر ها رو به 05 برسانيد.

-11 بعد از يک ماه تمرين بازيکن هاي تازه خريداري شده شما ميتونيد هر کدوم رو 055 يا 655

هزار بفروشين .

 

 

 منبع:Shovalea.blogfa.com

hadi بازدید : 100 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

چند نکته است که براي برد شما حرف اول را ميزند.اگر اين نکات را رعايت نکنيد با تيم همسطح خودتان 100 در 100 مي بازيد.

 

اولين نکته که از همه مهم ترهآمادگي بازيکن هااست.بعضي مربي ها اصلا به آمادگي تيم توجه ندارند. آمادگي تيم همان مجموع قدرت تيم است. در سايت زياد بر اين قسمت تاکيد نکرده است.

ميزان آمادگي بازيکن ها از آمادگي کلي تيم کم مي کند و آمادگي بازيکن ها بر قدرت بازيکن هم تاثير مي گذارد بازيکن هايي که آمادگي آنها کم است با بازيکن هاي ضعيف تيمتان برابر است.

ميزان تغيير آمادگي بازيکن ها به سن و استعداد بازيکن بستگي دارد مخصوصا استعداد.

شايد تعجب کنيد اما حقيقت دارد هر کم شدن 10 درصدي آمادگي برابر کاهش 60 پارامتر از قدرت بازيکن است بعضي ها فکر مي کنند و مي گويند اشکال نداره آمادگي بازيکنم 90 است در حالي که نمي دانند 60 پارامتر از قدرت بازيکنشان کم مي شود  اگر بازيکن شما قدرتش به طور مثال 944 است نياز به تعويض دارد.

اگر بازيکن هاي با آمادگي 80 را نتوانستيد به علت کم بودن قدرت بازيکن هاي ذخيره تعويض کنيد، حتما به آنها نوشابه ي انرژِي زا بدهيد و در حد امکان بازيکن هايي با آمادگي کم را تعويض کنيد.

در بازي هاي راحت از بازيکن هاي با آمادگي کم استفاده نکنيد تا آمادگي بازيکن هايي که در بازي قبل کم بوده به صد برصد. سعي کنيد 22 بازيکن با قدرت و استعداد برابر داشته باشيد يعني 4 دفاعتان با 4 دفاع ذخيره قدرتشان برابر باشد تا يک بازي در هر بازي يک گروه را در بازي بياوريد مثلا در يک بازي 11 نفري را که با آن 11 نفر ديگر مساوي بودند در بازي بياوريد و در بازي بعدي گروه بعدي  با آمادگي 100 را به ميدان بياوريد تا هميشه برنده باشيد.

يک بازيکن با قدرت 1600 و آمادگي 80 با بازيکن 1250 برابر است!

کاهش زياد آمادگي باعث مصدوم شدن بازيکن ميشه اين مصدوميت براي تيم هايي که از آمادگي خبر ندارن خيلي موثره بامحروميت بازيکن از تيم مربي مجبور مي شود آن را با بازيکن ديگر که نوع خود ضعيف تر است اما با محاسبه ي آمادگي بسيار قوي تر است تعويض کند.

براي محاسبه ي دقيق تاثير آمادگي بر مقدار پارامتر از اين راه بايد پيش برويد:

آمادگي × قدرت بازيکن ÷ 100                                                                         

براي مثال بازيکني قدرتش 815 است و آمادگي آن 85 است اين بازيکن قدرتش 692 است.( 815 × 85 ÷ 100 = 692)

دومين نکته استعداد است که يکي از پارامتر هاي مهم است که در عملکرد بازي تاثير زيادي دارد.

استعداد و آمادگي بازيکن ها نقش موثري دارد هرچه استعداد بازيکن بيشتر باشد درصد کاهش امادگي بيشتر است.

در ميانه حتما سعي کنيد از بازيکن هاي استعداد بالا استفاده کنيد.

در حمله ي وسط هم از استعداد بالا استفاده کنيد.

بازيکني که استعداد آن 20 به پايين باشد و قدرتش 700 باشد با بازيکن با استعداد 70 و قدرت 550 برابري دارد.

هيچ وقت بازيکن با استعداد کمتر از 30 و قدرت بالا که ارزان است نخريد چون ضرر مي بينيد.

بازيکن هاي بالاي 33 سال با استعداد بالا نخريد.

 

اگر درباره ي پارامتر هاي ديگر اطلاعاتي خواستيد در نظرات نام تيم خود را بنويسيد تا با شما ارتباط برقرار کنيم تا پيشرفت کنيد.

hadi بازدید : 109 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

 

سلام دوستان گرامي ماي اف سي 

 

طبق همون مطلبي که گفته بودم درباره سکه ماي اف سي که دروغه امروز مي خوام کار ديگه اي هم بکنم البته با مشارکت شما

 اين مطلب رو حتما بخونيد:

همانطور که گفتم اين سايت هايي که ميگن براتون سکه مي ريزيم همشون دروغ هست هيچ کدومشون نمي تونن از اين کار ها رو بکنن و الکي از همه يا پول ميگيرن يا تيمشون رو. شايد اين اتفاق هم براي شما افتاده باشه براي همين با همکاري شما مي خوام اين سايت ها يا وبلاگ هارو فيلتر کنم براي همين به همکاري شما نياز دارم خودم هم در اين يک ماه يک سايت رو که شما صد درصد توش رفتيد رو فيلتر کردم اين سايت بزرگترين سايتي بود که مردم رو گول ميزد شارژ مي گرفت پول ميگرفت VIP مي گفت ميدم روزي چندين نفر از سايتش بازديد مي کردن اين سايت بود http://myfc_tarfand.rozblog.com/ به خدا دروغ نميگم.

 

من تمام تلاشم رو ميکنم تا همه سايت هارو از بين ببرم

 

براي اينکه بتونيم اين سايت هارو فيلتر کنيد:

 

به اين سايت برويد filter.internet.ir در اين سايت دو راه رو ميتونيد انجام بديد که راه دوم هم آسون تره هم وقت خيلي کمتري مي بره راه اول اينکه در قسمت *نشاني صفحه حاوي محتواي مجرمانه*سايت مورد نظر رو بنويسيد و بعد در بايين گزينه: ه) رو انتخاب کنيد و در گزينه هاي باز شده 3 را انتخاب کنيد و در بخش توضيحات توضيحات لازم رو در باره آن سايت بنويسيد مثلا: نوشته هاي دروغ  گرفتن بول از کاربران اينترنتي به بهانه هک و اختلال در سايت  MYFC وبعد کد امنيتي و ارسال 

 راه دوم اينکه در همان صفحه آخر صفحه افزونه را نصب کنيد.

هر سوالي يا چيز ديگري داشتيد به اين تيم پيام بزنيد:

نام تيم سرخ آبي طلايي4

hadi بازدید : 292 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (3)

 

طبق درخواست بعضي از دوستان مي خواهيم در اين آموزش به شما ترفند افزايش سکه ي تيمتان را ياد بدهيم کار زيا سختي نيست  فقط نياز به يک جستوجو گر گوگل کروم داريد البته شايد با اپرا هم بشه در پک سورسش ولي با گوگل کروم خيلي آسان تر است اگه گوگل کروم نداريد مي توانيد به صورت مستقيم از اينجا دانلود کنيد فقط اين رو بايد بگم که با اين کار سرمايه ي تيم به صورت واقعي بالا نميرود و با آن پول کاري نمي شود کرد.

گوگل کروم را اجرا کنيد و به قسمت دارايي تيم برويد روي سرمايه ي تيمتان راست کليک کنيد و آخرين گزينه يعني Inspect element کليک کنيد.

 

 

يک صفحه ي جديد باز مي شود مانند تصوير در آنجايي که ميزان سرمايه ي تيمتان نوشته شده است دوبار کليک کنيد.

 

 

و بعد مقداري که مي خواهيد سکه بريزيد را بنويسيد و ضربدر را بزنيد حالا سرمايه تيمتان زياد شده اين کار همان کاري است که بعضي ها مي خواهند پول از مردم بگيرند به دروغ سرمايه ي تيمشان را اينطور زياد ميکنند که بقيه گول بخورند!

فقط اين روش براي افزايش سکه نيست شما مي توانيد به هر سايتي برويد روي چيزي را که مي خواهيد تغيير دهيد راست کليک بکنيد و گزينه ي Inspect element را بزنيد و متن دلخواه را بنويسيد اين روش در مرور گر فاير فکس امکان پذير نسيت.

فقط يادتون باشه اگه سرمايه ي تيمتون رو زياد کنيد. با هاش هيچ کار نمي توانيد بکنيد فقط براي دکور هست!!

hadi بازدید : 233 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

در اينجا شما ياد مي گيريد که چگونه بهترين ترکيب را براي تيمتان ايجاد کنيد.

ترکيب تيمتان را بر اساس ضد سيستم هايي که در اين وبلاگ هم گفته شده انتخاب کنيد.

درقسمت دفاع بهتر است بازيکناني را بياوريد که قدرت و سرعت و کنترل و خشونتشان بالاي 50 باشد بياوريد واستعداد زير 25 را در دفاع نياوريد. اين براي دفاع مياني بود اما در دفاع کناري بازيکناني که قدرت و کنترل آنها بالاي 40 است را بياوريد.

در همه ي پست ها بهتر است بازيکناني که تجربه و استعدادشان بيشتر است را بياوريد.

در ميانه ي وسط افرادي را که استعداد بالا هستند را بياوريد درميانه استعداد خيلي تاثير دارد در ميانه ي وسط بازيکناني که سرعت پاس کنترل و استقامت زيادي دارند را بياوريد شوت زني در اين پست زياد مهم نيست اما در ميانه ي کناري شوت زني و پاس مهم است.

در ميانه سعي کنيد افرادي را بگذاريد که قدرت و استعداد آنها بالا باشد و کلاً بازيکن هاي بالا و سوپر استار را در ميانه قرار دهيد چون خيلي تاثير گذار است.

 

در حمله پارامتر هاي مهم سرعت شوت زني و گلزني است و غير مهم پاس است در حمله هم سعي کنيد بازيکن هاي قدرت بالا را قرار دهيد و از همه مهمتر اينکه اگر در حمله بازيکن هاي با گل زني بالاي 100 داشته باشيد خيلي در مقام ليگتان تاثير مي گذارد در ليگ 14 و13 و12 بازيکن هايي با گل زني بالاي 100 حتما آقاي گل ليگ مي شوند! پس سعي کنيد اين کار را بکنيد.

مهم ترين بخش ترکيب همان ميانه است که سعي کنيد قوي ترين ميانه ها را در آنجا بگذاريد.

بازيکن هايي که آمادگي آنها کمتر از 80 است حتما تعويض کنيد. اگر چه قويترين بازيکن شما هست چون ممکن است مصدوم شود يا از بازي محروم شود.

 

اگر در ليگ با تيم ضعيفي بازي داريد بازيکن هاي قوي شما که آمادگي آنها 90 به پايين است با بازيکن هايي با آمادگي 100 تعويض کنيد تا بازيکن هاي قوي شما آمادگيشان به 100 برسد و وقتي که با تيم قدرتمندي بازي داشتيد بازيکن هاي قويتان را که آمادگي 100 دارند به ميدان بياوريد و نتيجه را بهتر کنيد.

استراتژيکي انتخاب کنيد که مناسب با آب و هوا و ترکيب تيم حريف است. هيچ وقت از ضدحمله و حمله استفاده نکنيد در هواي باراني? يا برفي از پاس کوتاه يا سانتر استفاده کنيد در زمين حريف آب و هواي باراني يا برفي? از پرس استفاده کنيد.

در مقابل حمله از پرس استفاده کنيد.

در مقابل پرس بيشتراز دفاع استفاده کنيد.

hadi بازدید : 87 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

آيا شما از آن دسته کساني هستيد که مي خواهيد بدانيد چطور امتياز بدست مي آيد که بتوانيد پيش بيني کنيد اگر بازي بعدي را ببريد يا ببازيد در چندم ليگ قرار مي گيريد!

 

 

براي اينکه بتوانيد امتياز ليگتان را بدست آوريد:

اول بايد به قسمت بازي ها ونتايج برويد مانند عکس تعداد گل ها را با تعداد برد ها جمع کنيد و امتياز ليگ شما بدست مي آيد بطور مثال: در تصويرٍ، بازي اول 

سه به يک برنده شده پس امتياز آن مي شود 4 مثلا کل گل هاي بازي هاي ليگ اين تصوير که تيم:تيم من زده است دوازده است و تعداد برد ها پنج برد است پس امتاز ليگ مي شود هفده ( تعداد گل ها + تعداد برد ها).

توجه اگر در ليگ باخت داشته باشيد به ازاي هر باخت يک امتياز از شما کسر مي شود(امتياز:16 + باخت= امتياز 15)

                                                     سوال ها و نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد

hadi بازدید : 76 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 

سلام از این به بعد شما می توانید سوالات خود را در همه خصوص از ما بپرسید اگه می خواید تیمتون پیشرفت کنه فقط سوالاتون رو بپرسی من خیلی وقته تو مای اف سی کار می کنم تیم های زیادی هم دارم می تونید سوالات خود را راجب این ها در میان بگذارید: چطور بازیکن تمرین بدم

۲-چطور تیم خوب داشته باشم

۳-چطور بازیکن جوان پرورش بدهم

۴-چطور با چهار تیم سه ماهه یک تیم دو ماهه که تا لیگ ۶ رفته بسازم!!!

۴-چطور پولم زیاد بشه

۵-چطوری دارایی هایم رو خرج کنم

۶-و...

هر سوالی داشتید در قسمت نظر ها بدید

 

راستی اگه نرم افزاری بودکه در این وبلاگ نبود می توانید با دادن نام آن نرم یا عکس یا سایت ارائه نرم افزار به این وبلاگ می توانیم با خرید آن، آن نرم افزار را در وبلاگ به صورت رایگان قرار دهیم

hadi بازدید : 92 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 

آموزش تمرین دادن به بهترین نحو
سلام
امروز این آموزش رو گذاشتم برای اینکه بتونید بازیکنانتون رو خوب تمرین بدید چون بغیر از اینها تمرین بدید الکی پولتون رو خرج می کنید حالا آموزش تمرین:
همون طور که گفتیم برای
دفاع  میانه خصوصیت های فوق مهم: قدرت و سرعت  وکنترل و خشونت
دفاع کناریخصوصیت های فوق مهم: قدرت و کنترل
مهاجمخصوصیت های فوق مهم: سرعت / شوت زنی / گلزنی
مهاجمخصوصیت های مهم: پاس
میانه وسط خصوصیت های فوق مهم:سرعت / پاس / کنترل
میانه وسط خصوصیت های مهم:استقامت / استعداد / شوت زنی / گلزنی
میانه کناری خصوصیت های مهم:شوت زنی
میانه کناری خصوصیت های فوق مهم:سرعت / پاس


یه نکته که ازش بد جوری چند بار اسیب دیدم::
تو زمین حریف  در حد خودتون یا قوی تر از خودتون  هیچ وقت حمله نزارین!!!!
حتی تو زمین حریفی که در حد دو لیگ پایین تر از  شماست.
به جای حمله از  پرس استفاده کنین
سلام
در مورد هر پست اول همه فاکتور ها باید به حد قابل قبول (۵٠)    (( البته دیگه برا در وازبان و گلر که دیگه نیاز نیست)))   برسه  بعد از اون   داریم::
فاکتور مهم تمری
دفاع  ::  قدرت +  سرعت
میانه :  سرعت+ پاس
حمله:گل زنی+ سرعت
اینو میشه گفت مهم ترین و جواب ده ترین فاکتور برای تمرین بودن
بقیه اولویت دومو دارن
سعی کنید هر روز بازیکن هاتون رو تمرین بدن تا بازیکنتون رو به حد متوسط برسونید یعنی قدرت و سرعت استقامت و.... رو به 100 برسونید.
بازیکن های بین 20 تا 25 سال را تمرین بدین تا بتونید پارامتر بازیکن ها رو به حداکثر برسونید.
و از همه مهم تر بازیکن های استعداد بالا را تمرین دهید یعنی استعداد بالای 50
برای تمرین دروازه بان بهتر است استقامت قدرت کنترل سرعت را تمرین دهید.

hadi بازدید : 121 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 لینک پروفایل تیمی که برای اولین بار و در همان روز افتتاح مای اف سی بوجود آمد!!

 

http://myfc.ir/teams/profile/1

این پروفایل برای مدیر سایت مای اف سی هست که تمام پیام های پیشبینی و تقاضای دوستی از طرف پروفایل مدیر سایت به افراد در مای اف سی داده می شود.

برای اینکه مطمئن شوید که از طرف مدیر این پیام ها ارسال می شود همانند عکس زیر در پیام های تیمتان و در قسمت پیام در خواست دوستی روی عکس پروفایل کلیک کنید(مانند عکس زیر)

اگر می خواهید تیم های بعدی که درست شده اند را ببینید. شماره آخر لینک را که یک است بالا تر ببرید تا شماره های 200و300 همه برای مدیر سایت است و پس از ساخت تیم با شما بازی دوستانه انجام می دهد.

 

                                                          *نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید*

 


 

hadi بازدید : 408 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (1)

به کمک این نرم افزار می توانید درصد بردتان را به بیش از 50 درصد افزایش دهید این نرم افزار به شما کمک میکند که چه ضد سیستم هایی را برای خودتان انتخاب کنید این نرم افزار بصورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.
بعد از نصب برنامه آن را از حالت فشرده خارج نموده و سپس آن را اجرا کنید.

نام نرم افزار:نرم افزار کمک مربی کلاب فوتبال

حجم:5.760 MB
دانلود فایل: Download
در صورت خرابی لینک به ما گزارش دهید

سوالات نظرات خود را راجب نرم افزار بنویسید
hadi بازدید : 271 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (1)

بردتان را قطعی کنید. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که بتوانید بهترین ترکیب ها را در مقابل حریف درست کنید.

در این نرم افزار به جز سیستم ها ترفند های مای اف سی نیز وجود دارد. که در این وبلاگ هم بیان شده است. این نرم افزار راحت تمام چیز های مای اف سی را در اختیار شما قرار میدهد و بدون گشتن در اینترنت و پیدا کردن مطلب میتوانید. به ترفند ها و ضد سیستم ها دست یابید. این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.
حتما دانلود کنید پشیمون نمی شوید.
نرم افزار را از حالت فشرده خارج نموده و سپس اجرا کنید.
نام برنامه:MY FC COACH
حجم:3.89 MB
رمز فایل: myfc121.mihanblog.com
دانلود نرم افزار: Dowmload

اگر نرم افزار را اجرا کردید و دیدید زبان آن فارسی نیست به این آدرس بروید و زبان ویندوز را فارسی کنید:
Control Panel < Region and...<Administrative<Chang system local

hadi بازدید : 706 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

سیستم 451

این سیستم یکی از سیستم های عالی برای برد تیم است اگر شما با حریف سختی بازی بازی دارید استفاده از این سیتم باعث می شود شما کمتر گل بخورید چون از دفاع و میانه ی مستحکمی برخوردار است برای این جور سیستم ها ار استراتژِ دفاع و پرس بیشتر استفاده می شود.

اگر سیستم حریف451 در زمین حریف یارانی و برفی از 451 A1 و A4  دفاع جواب میده. و رد زمین خانه بارانی و برفی بیشتر از 433 A3 و A1  سانتر جواب میده.

در زمین حریف ابری و آفتابی بیشتر از 442 A3 و A1  دفاع جواب میده.در خانه هوای ابری و آفتابی بیشتر از 433و 442 پرس پاس کوتاه و دفاع جواب میده (برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه بروید)

این هم سیستم 451 یه سیستم عالی برای کم گل خوردن راستی نظر یادتون نره.

hadi بازدید : 105 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

شاید برای شما این اتفاق افتاده باشد که یک جام پیدا میکنید که تیم های آسان در آن هستند ولی مقدار جایزه کم است و یک جامی پیدا می کنید که تیم ها همسطح شما هستند و جایزه اش زیاد است ولی میترسید ببازید و می خواهید در هر دو بازی کنید که لا اقل در یه جام برنده شوید.

برای اینکه بتوانید در چند جام مختلف شرکت کنید و پول دار شوید کار خیلی آسانی را در پیش دارید!

اول در یک جام شرکت کنید بعد به این آدرس بروید: ......./http://myfc.ir/tournament_new/playoff/

به جای نقطه چین عدد شش رقمی قرار دهید که اولین رقم آن 2 یا 1 باشد به عنوان مثال :http://myfc.ir/tournament_new/playoff/210829 و http://myfc.ir/tournament_new/playoff/190754
و در جام شرکت کنید. البته امکان دارد مای اف سی بفهمد و شما را جریمه کند. که با خودتان است!
hadi بازدید : 78 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (5)

با سلام

بعضی از شما تیمی دارید که پس از ماه ها هنوز کسی این تیم را نخریده...در چند صد تیم مختلف تبلیغ کرده اید اما کسی نیامده تیم شما را بخرد. شما هم آنقدر وقت و حوصله ندارید که در تیم ها هر روز تبلیغ کنید،یا اگر هم داشته باشید خیلی نمی توانید تبلیغ کنید و محدود است.

این کار خیلی وقت گیر و خسته کننده است،اما ما با گذاشتن این مطلب کار شما را آسان کرده ایم و شما می توانید  شما با گذاشتن نام تیم خود در این وبلاگ در هر روز بدون هیچ زحمتی بیش از 100 تا 150 تیم می توانند ببینند،و احتمال خرید تیم شما بالا رود.

برای این کار لینک پروفایل تیم خود + سرمایه تیم خود و اگر خواستید توضیحاتی درمورد تیم خود با نظر خصوصی برای من بفرستید.

برای فروش بازیکن تیم خود به این جا بروید

 

تیم جدید برای فروش

نام تیم: سپاهان2030

سرمایه تیم: 544,000

لیگ 12

قیمت 20 تا 30 هزار تومان

پروفایل تیم

_________________________________________________

نام تیم: پیشگامان مبین


سرمایه تیم : 100000سکه


لیگ:11


قیمت2تومان شارژ

 

____________________________________________________________________________________













hadi بازدید : 105 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
مای اف سی
در کلاب فوتبال من, مربی تیم خود باشید

شما در کلاب فوتبال من می توانید با ساخت تیم خود, مدیریت صحیح, شرکت در لیگ ها, برنده شدن, کسب درآمد و صعود به لیگ های بالاتر, خودتان را مطرح کنید و استعداد مربیگریتان را محک بزنید!

 

 کلاب فوتبال من، یک بازی آنلاین ساخت ایران است. تمامی بخش های بازی (از نوشتن سناریو و گیم پلی تا طراحی بصری، ساخت موتور بازی و برنامه ریزی سایت) به طور کامل در ایران و توسط شرکت پارس پیک اجرا شده است. بازی از هیچگونه کد خارجی یا کد متن باز استفاده نمی کند و کاملا بومی نوشته شده است.
کلاب فوتبال من، در سال ۱۳۸۷ ساخته شد و بعد از چند ماه تست، در تیر ماه سال ۱۳۸۸ رونمایی شد.
شما در کلاب فوتبال می توانید با ساخت تیم آن را به سطوح بالاتری ببرید و با برد های زیاد در قرعه کشی برنده شوید!

کلاب فوتبال یک بازی ایرانی است که با ساخت تیم می توانید مدیر آن باشید. در کلاب فوتبال پس از تائید ایمیل در لیگ باید شروع به کار کنید و بازی های سختی را پشت سر بگذارید.

در صورت اول شدن درلیگ به یک لیگ بالاتر سعود می کنید و در صورت آخر شدن یک لیگ پایین تر می روید.

برای برد در بازی ها حتما از ضد سیستم هایی که در این وبلاگ بیان شده است استفاده کنید.

هیچ وقت پول بلیت ورزشگاه را زیاد نکنید با چندین برد پشت سر هم می توانید مقدار بلیت استادیوم را افزایش دهید و رضایت تماشا چی ها هم کم نمی شود.

ورزشگاه نخرید تا وقتی که مقدار پول و برد های شما زیاد باشد و بازیکنان زیادی را هم تمرین داده باشید.

حتما یک بدنساز حرفه ای بخرید این کار باعث می شود تا قدرت بازیکنان شما به بیش از 50% افزایش یابد. این افزایش قدرت فقط در هنگام بازی صورت می گیرد و در اصل همان قدرت قبلی است.

دکتر هم مانند بدنساز یکی از سرمایه های دائمی تیم است. دکتر در مواقعی که بازیکنان مصدوم شده اند کمک می کند زودتر به بازی برگردند حتما یک دکتر ماهر خریداری کنید.

هفته ای دو یا سه بار حتما به بازیکنان نوشابه ی انرژی زا بدهید.برای تمرین دادن هم بهتر است بازیکنان با استعداد و جوان را تمرین بدهید.اگر بازیکنان با سن و سال بالا را تمرین دهید زود تر بازنشته می شوند.

در انتخاب ترکیب دقت کنید و استراتژی های متناسب با همان آب هوا را قرار دهید. زیر سیستم ها همان ترکیب های چهار یا پنج رقمی هستند مثلا سیستم

442 A4 همان سیستم 4312 بعضی ها فکر می کردند سیستم های مای اف سی کم است اما مای اف سی با قرار دادن زیر سیستم آن ها را دو برابر کرده است.

درباره ما
سلام با عضویت در این وبلاگ می توانید از همه امکانات بهره ببرید می توانید مطالب خود را با عضویت ارسال کنید و بعد تایید به نمایش در آید این وبلاگ را دنبال کنید تا بروز ترین مطالب را مشاهده کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ چیست؟
    به نظر شما موفق ترین تیم لیگ اروپا کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 244
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 405
  • بازدید کلی : 23,737
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب
    بیست تمپ-کدهای وبلاگ
    SusaWebTools
    Susa Web Tools

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    ارسال لینک

    رنک الکسا

    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس