loading...
بهترین های مای اف سی
hadi بازدید : 304 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (2)

 

 

سلام به دوستان مای اف سی

امروز می خوام یه مسئله رو بهتون بگم که خیلی مهم هست لطفا این مطلب رو کامل بخونید.

من در این پست نمی خوام به تیمتون سکه واریز کنم می خوام یه چیز دیگه بهتون بگم اون هم اینه که سکه رایگان ما اف سی واقعیت نداره

مدت هاست که همه در وبلاگشون یه مطلب می زارن به عنوان سکه رایگان که این صد در صد دروغ هست چون سایت مای اف سی دارای باگ( اشکالات نرم افزاری) نیست اگه بود تا به حال صد بار مای اف سی هک شده بود، چون افراد زیادی هستند که با زبان برنامه نویسی +c و php و... آشنایی دارند و می توانند هک کنند اما نه همچین وبسایت هایی را.

من  آشنایی کمی با زبان های برنامه نویسی دارم و تا به حال هیچ چیز را نتوانسته ام هک کنم.

هک سیتم ها و بخصوص سایت ها نیاز به آموزش و مهارت زیادی در رشته کامپیوتر و برنامه نویسی دارد. باید مثل جاناتان جیمز باشی تا بتونی.

توی ایران هکر های زیادی هستند که می تونن این کارو بکنن اما به خاطر اینکه شناسایی نشن هیچ وقت وبلاگ درست نمی کنن که بگن من هکرم مای اف سی رو هک می کنم.

پس خودتون رو الکی خسته نکنین

چون تا اونجایی که من اطلاع دارم  برای هک سایت های بزرگ اول باید به سیستم طرف نفوذ کرد و بعد با ساخت ویروس در سیستم اختلال بیاوریم و بعد سایت را هک کنیم

این نرم افزار های هک هم دروغ هست شما اگه کسی به این راحتی می تونست که یک نرم افزار هک درست کنه که توی شبکه و سایتهای اینترنتی تغییر ایجاد کنه الان که دیگه هیچ کس سایت نداشت یک سایت دست هزار نفر بود شما برید توی اینترنت سرچ کنید نرم افزار هک سایت به زور می تونی یک نرم افزار هک پیدا کنی اون نرم افزار هم به این سادگی نیست این جوری نیست که اسم سایت رو بنویسی و هک کنه باید تو کامپیوتر آی پی رو بدست بیاری نمیدونم سیستمش رو هک کنی و بعد کد های سایت رو تو CDM چک کنی و بعد اون ها رو بنویسی تو نرم افزار تازه یه اطلاعاتی در باره سیستم طرف میده و.....آخرش هم نمی تونی کاری بکنی.

یکی از دروغ های افزایش سکه اینه که میگن:یه ایمیلی هست که مای اف سی با اون به تیم ها سکه میریزه بعد میگن باید ایمیل و رمز عبور تیم رو به این ایمیل ارسال کنی و پولت زیاد میشه.

اگه وبسایت بر پایه وردپرس مانند مای اف سی درست کرده باشید می بینید که هیچ کاریش با ایمیل نیست اصلا به طور خلاصه بگم برای مدیریت سایت ایمیل فقط برای دادن پیام به اعضا استفاده می شود

اگه که با ایمیل سکه ارسال میکردن یه ایمیل الکی می ذاشتی که با این حساب دیگه سکه براتون واریز نمی شد.

دیگه چه ترفندی دزدی بوده که نگفتم؟

دیگه تموم شد دیگه یکی ترفند نرم افزار بود اون یکی هم هک کردن آخریش هم ایمیل بود خوب تموم شد بالاخره

اما این نکات را به یاد داشته باشید:

که قبل از اینکه هر کاری بکنید یه کم فکر کنید که اصلا این کار امکان پذیر هست یا نه مثل این ، که مدیر سایت نمی تونه با ایمیل مدیریت کنه سایت رو

آموزش تموم شد امید وارم موفق باشید


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شروین در تاریخ 1392/06/20 و 14:27 دقیقه ارسال شده است

میای با هم مشارکتی کار کنیم؟یه وبلاگ بزنیم؟من 7 تا ضد سیستم دارم تو هم سکه ساز.حواب سوالمو به وبلگم بده مرسی

این نظر توسط masood در تاریخ 1392/04/06 و 9:16 دقیقه ارسال شده است

برام سکه بریز
ایمیل:masoodgiryaii@gmail.com
رمز:5280219
9999999999999سکه مخوام زود باش عجله دارم
منم مسعود اونی که عضو تو وبلاگت
پاسخ : من نمی تونم برات سکه بریزم اگه مطلب رو بادقت می خوندی می فهمیدی من چی میگفتم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام با عضویت در این وبلاگ می توانید از همه امکانات بهره ببرید می توانید مطالب خود را با عضویت ارسال کنید و بعد تایید به نمایش در آید این وبلاگ را دنبال کنید تا بروز ترین مطالب را مشاهده کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ چیست؟
    به نظر شما موفق ترین تیم لیگ اروپا کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 244
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 399
  • بازدید کلی : 23,731
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب
    بیست تمپ-کدهای وبلاگ
    SusaWebTools
    Susa Web Tools

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    ارسال لینک

    رنک الکسا

    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس